Siirry sisältöön

Sosiaalihuollon neuvontojen ja päivystysten puhelinaukioloaikoja yhtenäistetään

Keusoten asiakasohjausyksiköstä tarjottavat neuvonnan ja ohjauksen puhelinpalvelut ovat avoinna 2.1.2025 alkaen joka arkipäivä klo 9–12.

Muutos koskee seuraavia puhelinpalveluja:

Sosiaalipäivystyksen ja kriisityön tavoittaa 23.12.2024 alkaen seuraavasti:

Voit ottaa yhteyttä tai tehdä ilmoituksen digilomakkeella, mikäli asian käsittely voi odottaa enintään seitsemän arkipäivää. 

Laajennamme digiasioinnin mahdollisuuksia vuoden 2025 aikana uuden digiasiointialustan käyttöönoton yhteydessä. 

Lisätietoa:

Leena Säkäjärvi, asiakasohjauksen päällikkö (etunimi.sukunimi@keusote.fi)