Kysy neuvoa chatissa
Keusoten nykyiset chat-palvelut jäävät 23.12.2024 alkaen tauolle.
Avaamme chat-palvelut jälleen uuden digiasiointialustan käyttöönoton yhteydessä maalis-huhtikuun vaihteessa 2025. Uuden digiasiointialustan käyttöönoton yhteydessä laajennamme chatin palveluvalikoimaa ja aukioloaikoja.
Lisätietoa: https://www.keusote.fi/chat-palvelut-tauolle-avataan-uudelleen-kevaalla-2025/
Ihmisen perehdyttämä ohjelmistorobotti, joka vastaa ahkerasti hyvinvointialueen palveluihin liittyviin kysymyksiin.
Avoinna vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.
- Antaa nopeita vastauksia yleisimpiin Hyvinvointialueen palveluihin liittyviin kysymyksiin
- Tekee parhaansa auttaakseen oikean tiedon, palvelun tai asiointikanavan äärelle.
- Oppii käyttäjien kysymyksistä jatkuvasti ja kehittyy paremmaksi.
Päivystämässä neuvolapalvelujen terveydenhoitajat. Chat on avoinna arkipäivisin ma-pe klo 9-11.
- Chatissa saat neuvontaa ja ohjausta raskauteen ja neuvolaikäisten lapsiperhearkeen liittyvissä asioissa.
- Voit myös kysyä lapsiperheille suunnatuista palveluista ja niihin hakeutumisesta.
Päivystämässä neuvolapalvelujen terveydenhoitajat. Chat on avoinna arkipäivisin ma-pe klo 9-11.
- Chatissa saat neuvontaa ja ohjausta raskauden ehkäisyyn, seksuaaliterveyteen ja perhesuunnitteluun liittyen.
Päivystämässä sosiaalihuollon ammattihenkilöt lähineuvontapisteeltä. Chat on avoinna arkipäivisin ma-pe klo 9-11.
- Chatissa voit keskustella omaan tai läheisen hyvinvointiin tai sosiaaliseen tilanteeseen liittyvissä asioissa ja huolissa.
- Voit kysyä chatissa sosiaalipalveluista ja niihin hakeutumisesta.
- Ammattilaisverkostot voivat myös konsultoida Keusoten sosiaalihuollon ammattilaisia.
- Chat-palvelu on anonyymiä neuvontaa, eikä sen kautta voi tehdä ajanvarauksia palveluihin.
Päivystämässä Keusoten ammattilaiset. Chat on avoinna arkipäivisin ma-pe klo 9-11.
- Chatissa voit kysyä yleisiä asioita Keusoten palveluista tai niihin hakeutumisesta.
- Chatissa ei voida ottaa kantaa hoidon tarpeeseen tai varata aikaa.