Asiakasraati
Haluatko vaikuttaa oman alueesi palveluihin? Tervetuloa asiakasraatiin!
Asiakasraati tuo esiin asiakkaiden näkemyksiä Keusoten palveluiden järjestämisestä, toteutumisesta ja osallisuudesta. Se ideoi, tekee ehdotuksia ja antaa palautetta.
Jäseniä asiakasraadissa on kymmenkunta. Jäsenet käyttävät mm. perhesosiaalityön, neuvolan, aikuissosiaalityön ja asumispalveluiden palveluja. Asiakasraatia vetää eri yksiköiden työntekijät.
Asiakasraati on jaettu itäiseen ja läntiseen alueeseen. Itäiseen alueeseen kuuluu Tuusula, Järvenpää, Mäntsälä ja Pornainen. Läntinen alue edustaa Hyvinkäätä ja Nurmijärveä.
Raatilaisten tapaamiset
Raati kokoontuu muutamia kertoja vuodessa arki-iltaisin. Koronatilanne huomioiden kokoukset järjestetään tarvittaessa etäyhteyksin Teamsin kautta.
- Seuraava Hyvinkään asiakasraati kokoontuu ke 29.11.23 klo 17.00 Rentolla (Hyvinkään perhekeskus Rentto, Suutarinkatu 2). Tervetuloa mukaan! Tarjoilujen vuoksi ilmoittaudu raatiin etukäteen sähköpostitse: krista.kuittinen@keusote.fi
Palautetta raatilaisilta
- Keskustelujen aiheet ovat olleet merkityksellisiä
- On ollut mielenkiintoista olla mukana ja olen oppinut paljon
- Konkreettisesti nähnyt, miten prosessit menee
- Tämä työryhmä vie asioita ylemmälle taholle, on tullut olo että asioista halutaan asiakkaiden näkemyksiä, se on ollut hyvä
- Ennakkotehtävät on olleet kivoja
- Rentolla kiertäminen oli kiva ja hyödyllinen kerta. Konkreettisesti oltiin paikassa mistä puhutaan.
- Palvelujärjestelmän hahmottaminen on ollut hyödyllistä oman ammatillisuuden takia, on tietoa siitä mikä Keusote on
- Hyvinkään Renton opasteet
- Hyvinkään Renton lasten odotustilan viihtyisämpi sisustus
- Keusoten nettisivujen kehitystyöhön osallistuminen ja sivuston kommentointi